|
رضا زارعی
7:59
جمعه 14 خرداد 1395
|
|
سال گذشته شرکت یوبی سافت اقدام به ثبت دامنه ای نمود که با نامی نظیر Assassin's Creed Collection در ارتباط بود.
رد ادامه با ما همراه باشید...
تعداد بازدید از این مطلب: 352
رضا زارعی
11:41
پنج شنبه 13 خرداد 1395
|
|
برای سالهای زیاد EA Sports بهمنظور ساخت بازیهای خود از موتور Ignite استفاده کرده است. ظاهرا این موضوع برای FIFA 17 متفاوت خواهد بود چراکه گزارش شده برای ساخت این بازی از Frostbite استفاده میشود.
با ما در ادامه مطلب همراه باشید...
تعداد بازدید از این مطلب: 225
رضا زارعی
18:7
چهار شنبه 12 خرداد 1395
|
|
جزئیات نسخه کلکسیونی بازی Mafia 3 معرفی شده و دارای محتویات بسیار جالبی است. برای مرور جزئیات آن با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
تعداد بازدید از این مطلب: 293
رضا زارعی
11:43
چهار شنبه 12 خرداد 1395
|
|
در کانال تاگرام ما از مطالب های جدید وب سایت با خبر شوید
اتصال مستقیم
bazibazir@
در آپارات ما هم می توانید تریلر های جدید بازی های کامپیوتری را مشاهده کنید
آپارات ما
تعداد بازدید از این مطلب: 354
رضا زارعی
11:38
چهار شنبه 12 خرداد 1395
|
|
از زمان رسوایی دمو بازی Killzone 2 در نمایشگاه E3 تا کنون، افت گرافیکی بازیهای ویدئویی در محصول نهایی نسبت به نمایشهایی که شاهد آن هستیم، به یکی از جنجالیترین موضوعات تبدیل شده است. این مورد زمانی رخ میدهد که یک بازی نمایش خیره کنندهای را در دموها و یا تریلرها داشته باشد اما زمان عرضه نسخه کامل که میرسد، کیفیت نه تنها در همان حد نیست بلکه پایینتر هم میباشد. با ما در ادامه مطلب برای مرور توضیحات یکی از شرکتهای مطرح صنعت پیرامون این موضوع همراه باشید.
بحث افت گرافیکی فقط به Killzone 2 ختم نمیشود و بازیهای دیگری نیز مانند Watch Dogs ،Dark Souls 2 ،The Witcher 3 ،The Division ،Assassin’s Creed Unity ،Far Cry 3/4 ،Forza Motorsport 5 و غیره صرف نظر از اینکه بعضا بر روی حداکثر تنظیمات هنوز هم زیبا هستند، در حد نمایشهای اقراق شده قبلی خود نیستند.
متیو مولر به عنوان مهندس پایکار یونیتی تکنولوژی (Unity Technologies) طی صحبتهای خود با با سایت DSO، توصیههای جالب توجهی را به تمامی بازیسازان در سراسر دنیا ارائه کرده است. او میگوید:
بالابردن انتظارات میتواند نتیجه معکوسی داشته باشد. از طرفی هم به نمایش در آوردن بهترین تکنولوژی که ارائه میکنید همیشه جالب است، زیرا به همین روش میباشد که شما از حداکثر ظرفیتها استفاده میکنید و سعی در متفاوت بودن نسبت به رقبا دارید. نکته مهم دیگر این است که گاهی عرضه یک بازی ویدئویی، میتواند سختترین کار در این دنیا باشد و تقریبا همه در ماه آخر، محتویاتی را حذف میکنند. استودیوهای باتجربه روشها و ابزارآلاتی را برای مقابه با ریسک به وجود آوردهاند. بازیسازان مستقل اگر بر روی تست واحدها، ادغام مداوم و ابزار برای تحلیل راحتتر کار نکنند، قضیه میتواند بسیار شلوغ شود. قانون شماره یک این است: هیچ وقت بازی خود را بر روی یک سیستم رایانهشخصی بسیار قدرتمند نسازید.
این صحبتها جالب و کاملا درست هستند. کار بر روی رایانههای قدرتمند، نه تنها ممکن است چیزی را برای سازنده به ارمغان نیاورند، بلکه شاید چیزهایی را هم از دست بدهد.
تعداد بازدید از این مطلب: 279
رضا زارعی
11:33
چهار شنبه 12 خرداد 1395
|
|
اینفینیتیوارد با معرفی Call of Duty: Infinite Warfare به جای Ghosts 2 تعدادی را متعجب کرد. این توسعهدهنده اکنون دلیلی را برای اینکه مسیر متفاوتی را در پیش گرفته شرح داده است.
در ادامه با ما همراه باشید
تعداد بازدید از این مطلب: 233
رضا زارعی
11:8
چهار شنبه 12 خرداد 1395
|
|
کمپانی اکتیویژن به صورت رسمی از بازی Call of Duty: Infinite Warfare رونمایی کرد که قرار است آبان ماه به بازار عرضه شود. انتظار می رفت که اکتیویژن و استودیوی Infinity Ward، معرفی کامل بازی جدید را به همایش E3 2016 موکول کنند، اما کمپانی مورد بحث طی اقدامی غیرمنتظره، اطلاعاتی فراوان از بازی منتشر کرد و بخش های جذابی از گیم پلی را به نمایش درآورد.
در ادامه مطلب با ما همراه باشید...
تعداد بازدید از این مطلب: 513
رضا زارعی
10:39
چهار شنبه 12 خرداد 1395
|
|
در حالی که روز گذشته صفحه استیم Dead Island 2 حذف شد، بهنظر میرسد حدسوگمانها در رابطه با کنسل شدن این عنوان حقیقت نداشتهاند. دیپسیلور بهتازگی اعلام کرد کار ساخت بازی همچنان ادامه دارد و نگرانی طرفداران هم پایان یافت.
در ادامه مطلب همراه ما باشید...
تعداد بازدید از این مطلب: 268
|
|